neděle 14. července 2013

Jak udělat ze starého nové....

 Desky na dokumenty v novém vintage kabátku

   Do ruky se mi dostal starý atlas světa s látkovými deskami. Chybělo v něm spoustu stránek a vazba byla povolená. Co sním?? Vytrhnula jsem stránky co zůstaly a začala přemýšlet čím desky potáhnu a nazdobím. Že budou desky do vintage stylu bylo jasný hned, jak jsem uviděla staré kování, starou fotku v šuplíku a hromádku knoflíků, krajky a špendlíků po babičce.
   Hřbet a střed uvnitř jsem potáhla puntíkatou hnědou látkou. Přední a zadní stranu jsem polepila čajovým papírem.
   Přední strana je dozdobená starou krajkou, kováním ze staré skříně, kombinací starých knoflíků, krajek a novými komponenty na scrapbooking. Starou fotkou mám z antikvariátu a kytičky jsou háčkované.. Použila jsem razítka od Paper artsy. Výseky z Big shotu. Nu posuďte sami na detailech, zda by se vám takové staronové desky také líbily.










Rodinné album z recy materiálu


   Když jsem si po vánocích koupila ve výprodeji papírové sáčky Ikea za 9,- netušila jsem k čemu je použiji, ale 9,- kaček, no nekupte to, že?! Při brouzdání na internetu jsem narazila na album z papírových sáčků a v tu chvíli bylo rozhodnuto. Konečně dojde na pytlíky z Ikea. Vytáhla jsem kartónové desky ze sběru na desky alba, kterou mám doma zásobu.
   Pytlíky jsem poslepovala k sobě, polepila papíry, co mi ležely v krabici. Úžasné na sáčcích je, že vzniknou kapsy, do kterých lze zasunout jak kartičky s textem, tak karty s fotkami.
    Desky alba jsem nalepila na přední a zadní část sáčků. Polepila starou režnou látkou, do které jsem ve středu umístila průchodky, do kterých jsem následně provlékla knihařský kroužek. Desky jsem dozdobila háčkovanou kytkou, perleťovým knoflíkem, voskovaným provázkem, koženou visačkou od bot, Timikovými komponenty, písmeny z překližky zašité v průhledném okýnku z plastového obalu od makety auta. Na knihařský kroužek jsem uvázala spoustu mašliček a pentlí. A album bylo na světe. Podívejte se!








Žádné komentáře:

Okomentovat